Tiimimme

Gina-Maria Iivonen

Hei!

Olen kotoisin Varsinais-Suomesta. Rovaniemelle olen muuttanut kasvatustieteen opintojen perässä syksyllä 2014. Lappiin muutto oli minulle raskas, mutta mukavien opiskelutovereiden ja Lapin luonnon ansiosta olen kotoutunut tänne hyvin. Työelämästä minulla on kokemusta neljä vuotta koulujen ja päiväkotien parissa. Olen toiminut muutaman vuoden myös lasten, nuorten ja kehitysvammaisten liikunnanohjaajana. Vapaa-aikana matkustelen ja ulkoilen perheeni parissa.

Ihmiset, hyvinvointi ja liikunta ovatkin minulla lähellä sydäntä!

Meidän kanssa oppiminen on mukavaa, tervetuloa!

Puh työ: +358445020391

E-mail: giivonen@ulapland.fi

Kaisa Huoviala

Hei!

Muutin Pirkanmaalta Rovaniemelle puolitoista vuotta sitten. Rakastuin heti Lapin luontoon sekä neljään vuoden aikaan, jotka mahdollistavat luonnossa liikkumisen lukuisilla eri tavoilla. Omaan yli kymmenen vuoden kokemuksen palvelualalta ja minulle on tärkeää, että jokainen viihtyy matkassamme.

Toteutamme ulkoliikunta- sekä luontoaktiviteettimme Rovaniemen kauneimmissa maisemissa, luontoa kunnioittaen.

Tervetuloa oppimaan kauniissa luonnossa!

Puh työ: +358405339625

E-mail: khuovial@ulapland.fi

Neea Ketola

Hei!

Olen kotoisin Varsinais-Suomesta. Rovaniemelle muutin vuonna 2014 johtamisen opintojen perässä. Lappiin muutto ja Rovaniemellä asuminen on ollut avartava ja positiivinen kokemus.Työkokemusta minulla on sekä asiakaspalvelusta että lasten ja nuorten kanssa työskentelystä.

Oma osaamiseni on koulutuksen puolesta markkinoinnissa ja toiminnan kehittämisessä.

Tervetuloa oppimaan kanssamme!

Puh työ: +385400347380

E-mail: neketola@ulapland.fi

Ulriikka Kettunen

Hei!

Olen 93-syntynyt kasvatustieteiden ylioppilas Porvoosta ja muutin Rovaniemelle reilu 1,5 vuotta sitten opiskeluiden perässä. Työkokemusta löytyy paljon asiakaspalvelutöistä, sekä omalta alalta olen tehnyt mm. opettajan sijaisuuksia alakouluissa, sekä ollut erityisluokilla avustajana. Minulla on myös tällä hetkellä oma toiminimi.

Olen positiivinen, sekä tulen helposti toimeen erilaisissa tilanteissa, sekä erilaisten ihmisten kanssa. Pidän työnteosta sosiaalisessa ympäristössä, sekä haluan tavata ja tutustua uusiin ihmisiin.

Yhteistyö ja positiivinen vuorovaikutus ihmisten välillä ovat minulle tärkeitä asioita.

Vapaa-ajallani lenkkeilen ja käyn salilla. Musiikki ja taiteet ovat myös lähellä sydäntäni.

E-mail: ulrii_93@live.fi

Jenni Naskali

Hei vaan!

Muutin vuonna 2014 opintojen perässä Tampereelta Rovaniemen kauniisiin maisemiin. Opiskelen Lapin yliopistossa kasvatustiedettä ja aiemmalta koulutukseltani olen artesaani. Koulutuspohjani ja reilun kolmen vuoden työkokemus lasten ohjaamisesta antavat hyvän pohjan niin käsitöiden, kulttuurin, erilaisten aktiviteettien kuin liikunnankin tuntemukseen.

Lapin luonnonkauniit maisemat ja monimuotoinen kulttuuri tarjoavat monia polkuja nähdä, kokea ja oppia. Tervetuloa!

E-mail: jnaskali@ulapland.fi